lördag 17 oktober 2009

Nu är det över






















Nu är det över, begravningen...

Det gick bra, men det var såklart väldigt jobbigt...
Så fin begravning.
"Mot okända hav " med Marie Fredriksson & "Amacing grace" ljöd ur högtalarna.
Både änglarna & jag fällde många tårar igår...

Inga kommentarer: