söndag 25 oktober 2009

Jag älskar söndagar! Städ & Mysdag...


Idag har vi städat och röjt, jag har rensat massor. Jocke har stått för disk, dammsugning och torkning. Han är en klippa! Tycker det är så kul att städa när vi gör det tillsammans...
Jag har tvättat 6 maskiner tvätt så det är så fuktigt inne så tapeterna nästan ramlar ner :P

Finns det nån skönare känsla än att sätta sig ner i soffan med en kopp te när hela huset är städat? Eller lägga sig när man är riktigt trött, nyduschad i en renbäddad säng???
och men inte minst på den underbaraste armen ever!!!
Sen hör man små tassande steg komma in i sovrummet och världens goaste unge kryper ner!
Det är livet det!!!

Inga kommentarer: