söndag 1 november 2009

Överförfriskad bakluckeåkare

Vaknade i morse och var fortfarande full! Slå det ni om ni kan! På 1 öl 1 cider 2 baileysgroggar och ett glas vin. Jocke sa att det var det värsta hittills under våra 6 år tillsammans. Antar att jag var lite lättpåverkad igår :P Men det är ju som vanligt när man går ut med Jimmy, slutar alltid med att jag blir full men guuuud så kul jag hade. Länge sen jag skrattade så mycket och jag dansade nästan hela kvällen :P

Raglade in genom dörren runt halv två efter en bilfärd i bakluckan hem...tilsammans med en kvinna utklädd till djävul:P och en barnvagn.

Jocke fick hjälpa mig av med stövlarna då innerfodret fastnade i hälen.

Jag körde den omtalade Gustavsbergsbussen också! KUL! Det hör liksom inte ihop med en kräkfobiker! Men det gick bra. Spydde två gånger "ursäkta infon" första gången för att jag var full och andra gången bara för att det var så äckligt att jag spydde första gången ja ni fattar!

När jag vaknade i morse snurrade allt fortfarande. Snurrade upp på toan åt lite yoghurt sen fick jag sova en stund till innan min kära kära svägerska ringer och vrålar good morning sunshine gaaaaaahhhh hahaha

Ja jag vet att jag lever idag iallafall konstigt att man glömmer hur illa man mår dagen efter jämt.Men den här gången var det värt det för det var bara för himla roligt. Det är jag värd!

Det är ju sällskapet som gör kvällen. !!!






Inga kommentarer: