Raglade in genom dörren runt halv två efter en bilfärd i bakluckan hem...tilsammans med en kvinna utklädd till djävul:P och en barnvagn.
Jocke fick hjälpa mig av med stövlarna då innerfodret fastnade i hälen.
Jag körde den omtalade Gustavsbergsbussen också! KUL! Det hör liksom inte ihop med en kräkfobiker! Men det gick bra. Spydde två gånger "ursäkta infon" första gången för att jag var full och andra gången bara för att det var så äckligt att jag spydde första gången ja ni fattar!
När jag vaknade i morse snurrade allt fortfarande. Snurrade upp på toan åt lite yoghurt sen fick jag sova en stund till innan min kära kära svägerska ringer och vrålar good morning sunshine gaaaaaahhhh hahaha
Ja jag vet att jag lever idag iallafall konstigt att man glömmer hur illa man mår dagen efter jämt.Men den här gången var det värt det för det var bara för himla roligt. Det är jag värd!
Det är ju sällskapet som gör kvällen. !!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar