
Idag blir det städdag!
Det ska rensas, plockas, dammsugning, torka golven, damma, städa två toaletter och en tvättstuga! Jag ska vara en duracellkanin idag :P
Känner mig lycklig idag :P
Lycklig att jag har en sån underbar familj...
Lycklig att jag har så goa vänner!
Några utav dom önskar jag att jag träffade oftare... Men när vi väl träffas har vi mycket att prata om :)
Svårt att få ihop livspusslet. Man ska jobba, städa, laga mat, tvätta, hinna träffa föräldrar, vänner och släkt... Man ska hålla reda på allt från vilken dagmamma man ska åka till på morgonen till läkarbesök, Mulle, och alla kalas.... Man ska samtidigt få egentid med sin andra hälft:D MYCKET VIKTIGT!!!
Nu ska jag sätta lite fart :)
KRAM
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar