lördag 28 mars 2009

En Aspgrenare???

Ja kan man lugnt säga om Joel. Trodde inte på när Svärfar sa att Joel var väldigt lik Niklas när han var liten till sättet... Nu tror jag på det.

Jocke och Niklas har ju en hyssbok som deras syster skrivit. Rolig läsning, men man skulle ju inte själv vilja vara med om det...
Nu börjar min söta lilla gullrumpa bli lika :O
I veckan när vi hade sovmorgon jag och Joel så råkade jag somna om, han vaknade före 6 så jag var trött som en idiot. Dagen innan hade jag skrivit matlista för hela månaden i mitt kollegeblock som låg på vardagsrumsbordet. Jag vaknar av att jag får kollegeblocket i huvudet, tittar upp och det är bara en framsida och en baksida kvar ... GAAAHHHHHH... Går upp i vardagsrummet och han har rivit sönder alla papper till konfetti, hela vardagsrummet var fullt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Buhääää min matlista. Aja jag började kika lite i högen och hittar ett enda helt papper, där var den. Min matlista. Lyckan var total. :D

Igår när vi åt lunch vägrade han som vanligt att sätta sig vid bordet, vi lät honom vara. Han kommer ju alltid efter en stund. Mycket riktigt så kom han efter ca 4 min med Helosan salva i hela ansiktet :O Jävlar jag hade glömt den på nattduksbordet :O
Fin syn när man kikar in i sovrummet, hela dörren, sängen, bit av tapeten på garderobsdörren (som tur va)Ja undra hur det här ska sluta, det är bara början av alla bus han kommer hitta på. :P Nog för att han alltid har varit busig, men det kommer lite väl tätt mellan gångerna nu :O

1 kommentar:

Mickan sa...

Jag läser alltid din blogg..=) Var mysigt att komma hem till er idag, saknar ju dig ju..=)