Har legat halvt däckad ett par dagar. Till och med så jag varit hemma från jobbet och då är det illa! Blääää
Nu känner jag mig iallafall mycket piggare. Undra vad jag gjorde när jag var arbetslös. Blev otroligt rastlös bara av att vara hemma ett par dagar :O
Sov så jäkla oroligt inatt. jag hade kassaapparaten i huvudet, drömde om hur jag skulle kunna göra allt enklare för dom andra Paketresor, bussresor bla bla bla...
Ja inte ens när jag sover kan jag släppa nått som ligger och gror i min ena hjärn halva.
Har varit otroligt irriterad idag. Jag kände bara för att vara själv. Joel har varit en liten igel på mig hela dagen. Klängt och trampat på mig när jag lagt mig i soffan. helst av allt vill han nog krypa in i mammas mage igen... ;)
Nu på kvällen kom min älskade vän Hasse och hälsade på. Vi åt chips, dipp och grönsaker. Mums. Å såklart så kikade vi på Lets Dance. Så himla svårt att gissa på vilka som kommer gå vidare... Tror det blir Morgan och Laila faktiskt, fast jag hoppas ju på Morgan och Samuelsson. Tycker Laila hade för mycket försprång med dans innan. Lite orättvisa. Å alla som känner mig vet att orättvisa är min största fiende. Jag hatar verkligen det!
Nu ska jag duscha för jag svettas! Det är 29 grader inne. Tänk vad en brasa kan göra när det inte är så kallt ute :O
Efter duschen ska jag gosa ner mig i sängen och somna på den goaste armen ever! Sen så småningom hör man några tassande steg utifrån vardagsrummet och det kommer vääärldens goaste unge och kryper ner.
Natti
lördag 21 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar