Hann inte skriva nått igår. Dagen började med att jag vaknade i panik 09,45 vi skulle ju åka 10,30 till Västerås :O
Gjorde mig i ordning i rekord fart...
Vi drog runt 10,45. Vi skulle äta först hade vi bestämt så vi åkte till Burger king. Men där gick det inte att parkera *morr* Vi hade ju släpvagenen med oss :/
Blev donken till slut iallafall blääääää
Sen blev det en efterlängtad tripp till Ikea :D
Blev lite hyllor till Joel, en gungbräda i plast. Ny stekpanna och ett ben till tvättstugebänken :)
Lite blommor och annat trams :P
Sen bar det av till Bauhaus och de stora inköpen *pust*
Vi kom därifrån efter 2 timmar när det hade åkt några vändor med trucken, efter vi lastat allt vi skulle ha och jagat Joel 20 varv runt Bauhaus så var det ju bara att sätta sig i en evig kö till kassan. Tjejen sprang runt med den där plippgrejjen runt runt och runt, tog sån jäkla tid. Haha snacka om att man är tidsoptimist, kom till Byggmax en kvart innan dom stängde. Jag och Hasse rusade in, hämtade alla skruvsorter vi skulle ha och en hink spackel. Taket fick jag skita i nu, dom visste inte om det var godkänt för badrum...
På vägen hem stannade vi hos Sicka. Fikade och hon bjöd på korv :)
Kom hem mycket senare än vad vi trodde men det var en väldigt mysig dag :P
Idag har jag städat, tvättat. Hasse lagade maten :) Mums. Blev kotlett rad i lergryta, potatis, min brunsås och svartvinbärs gelé. kan det bli en bättre söndags lunch???
Jocke och Hasse har grejat i badrummet idag å :) Det går framåt. Nu är toalettstolen och golvet utrivet... Blää när Jocke lyfte på golvet låg det musbajs i isoleringen. Längre in låg det kattmat???? öhhh finns ju inget hål i golvet men musfan har alltså lyckats fått in kattmat där??? Ja det kommer jag väl aldrig få reda på heller. Ska Fasen leta efter ett hål innan vi lägger nytt golv.
Mamma och Thord var här på besök idag också. Har saknat mammi :(
2 veckor sen vi sågs nu:(
Vi åt semlor som Hasse hade köpt och drack kaffe...
Joel busade som vanligt med mormor.
Haha mamma tog upp Joel och gosade och kände att det blev blött. Han hade råkat kissa på sig så hon blev blöt genom sina två tröjjor *fniss*
Nu ska jag sätta mig i soffan. Jobb i morgon igen...
måndag 9 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar