
Den här synen överraskade mig och Mikkiz när vi stod ute på altanen. Jag sneglade mellan altanbrädorna intill landet och fick syn på det första vårtecknet WIIIIIE
Mikkiz kastade sig in och hämtade kameran hoppade över räcket och skrapade knät. Böjde sig ner och visade halva härligheten för hela grannskapet *fniss*
Våran granne Mats kastade ut huvudet och skrek :Har ni hittat nått??? Ja skrek jag BLOMMOR han skrattade och trodde det var nått värre eftersom han såg Mikkiz reaktion. Haha---
Har iallafall inte hunnit blogga så mycket dom senaste dagarna. Joel har varit extra jobbig så det har helt enkelt inte funnits tid. Idag har han varit extrem. Han var så dum så han blev utan lördagsgodis. Hemsk mamma jag är va??? Men jag känner att jag måste visa honom att man inte kan bete sig hur som helst.
Typiskt nog så¨jobbade jocke eftermiddag så jag har ju varit själv :(
Men Mikkiz kom med sina två små monster ett tag :) Dom vart också utan lördagsgodis idag, dom hade inte heller varit så snälla...
Ungarna lekte bra iallafall lite för högljudliga bara :O Men dom blir ju så när dom är tillsammans...
Bakade massor med kanelbullar i torsdags :) Gud va kul det är att baka. Har ju aldrig tyckt om det förut, men nu är det skoj :D
Nu blir det lite Melodifestival och förhoppningsvis snart lite lugn och ro när Joel bestämt sig för att somna.
Ska drömma om snödroppar inatt ;D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar