Ja, har badrum i tankarna för fullt. Livrädd att det ska bli för dyrt. Har inte fått en offert från mattläggare än. Allt är utrivet och i morgon ska vi åka och köpa allt undermaterial... hmm... Jobbigt när man hela tiden måste tänka på pengar...
Var ju en gammal fuktskada i en vägg i duschen. Så nu duschar vi inne på lilla toaletten i ett alldeles för litet badkar. *suck*
Det måste ju bli klart så det är väl bara att bita i det sura äpplet.
Har varit en ganska bra dag iallafall. Full fart på jobbet, var halft kaos på mitt skrivbord när jag var tvungen att dra, i och för sig så slutar jag ju kl 13, hade tid 13.10 på sjukhuset... men jag var tvungen att åka tillbaka och reda upp röran. Tog med mig Joel. Det gick bra det med :)
Min gulliga arbetskamrat hade nått med sig till mig idag. Ett par urgulliga raggsockor för bebis haha Hon sa så att jag tänkte det kan vara till nästkommande haha undra om det var en pik???
Hon kanske tycker det skulle vara dags för ett syskon till Joel. haha... Eller så vill hon bli av med mig ett år eller så?? ;)
Nu blir det Lets dance snart., Ska kasta mig i soffan. Är så fryssen.
Måste bara berätta hur duktig jag var idag... Jag fick för mig att ta med mig släpkärran från jobbet idag så slipper vi det i morgon när vi ska till V-ås... Så jag kopplade på kärran och körde hem med den wiiie första gången någonsin. Det var inte så svårt :P
Det jag inte såg innan var ju att kärran var full med sopor... Så det får vi snällt åka och tömma på måndag :)
lördag 7 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar