
DRÖM MINNS LEV
Ja i dag har jag haft riktiga vårkänslor.
Det spritter i kroppen. Synd bara att man åkt på en förkylning från helvetet :(
Mått risigt som tusan idag. Men jag tog mig ändå i kragen för Joels skull och pallrade mig ut i vårsolen. Vi tog vagnen och gick på promenix :) Hasse var med å. Jocke jobbade förmiddag idag så han kom hem nästan precis efter vi kommit hem...
Fick nån dum idé för mig att fågelboet verkligen skulle ner idag. Innan skatorna flyttar in igen. Det fick jag ångra lite bläää... Jag och Hasse stod med pinnar från marken och petade men det ramlade ju bara ner massor med damm och SKATBAJS aaaaaa...
Måste tillägga att jag hade hela håret fullt i gammal skatbajs :O
Gick mycket bättre när Hasse klättrade upp en bit fick ner skiten till slut.
En sak kan man konstatera. Skatorna är fan inte dumma. Riktigt smarta djur!
Blev en riktigt skön dusch sen. Skulle nog inte tagit promenaden. Känner mig mycket sämre nu till kvällen :( Jag har inte tid att vara sjuk nu :(
Ska slänga mig i sängen nu med min vetekudde. Det är jag värd!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar