Längtar efter våren nu, vill att all snö bara ska försvinna. Känner energi till att börja utomhus med allt. Sen vill jag känna värme, lukt och allt annat som hör våren till. Känner att den här vintern har varit längre än vanligt :(
Snutt somnade precis*suck* La honom kl 19. Han hade svårt att komma till ro. Själv har jag städat undan, tvättat tre maskiner tvätt och bara tittat på tv.
Känns skönt att det är kväll, tyst lugnt och jag är ensam. Kände att jag behövde det ikväll. Känt mig lite halvt nerstämd både igår och idag :/
Ska titta klart på lyxfällan nu. Ska försöka bli bättre på att uppdatera här. Fick en liten pik av Mikkiz nu ikväll;)
bye
fredag 27 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar