Tänker ibland på hur lyckligt lottad jag är. Eller det tänker jag ganska ofta på.
Att jag har en sambo som älskar mig för den jag är. Av honom har jag fått en så underbar liten varelse JOEL. Jag älskar min familj så mycket så det gör ont.
Vad skulle jag vara utan dom? Ingenting.
Sen tänker jag också på hur lyckligt lottad jag är som har riktiga vänner!
Jag har hellre få riktiga vänner än många kompisar. Jag älskar mina vänner just för att jag får vara mig själv. Jag behöver inte underhålla mina vänner. Det är bland det värsta jag vet.
Har iallafall haft en mysig helg. Gårdagen var ju helt underbar. Känns verkligen att våren är här.
Morgonen började jag med att åka till stallet. Vi var bara 3 personer som red igår. Mer plats för oss wiiie. Vi brukar ju vara upp till 8 personer.
Vi började med att rida ut på skogsvägen. helt underbart. Solen sken och det var riktigt varmt. Sen red vi in i ridhuset. Wooow va bra det gick. Jag galopperade varv på varv. wiiie bara andra gången jag ridit nu sen jag ramla av...
När jag kom hem så duschade jag och började riva ut förrådet. Golvet ska rivas därinne. Det är fukt under golvet. Har rannsakat mig själv och kastat massor med skit. Det går inte att spara på allt. Så det resulterade i en hel kärra med skräp.
Sen på kvällen fick jag ett samtal ifrån min älskade Mikaela. Hon kände för att gå ut så jag började ragga skjuts. Lyckades efter jag ringt halva min telefonbok. Alltid så att när man behöver skjuts finns det ingen som kan ställa upp. Jag levde ju praktiskt taget i bilen när jag var gravid. Skjutsade hit och dit. Aja... Jag är inte bitter ;) Jag fick iallafall skjuts av söta Linda på jobbet. Hon är go hon.
Jag drack och dansade rumpan av mig hela kvällen. Skitskoj förutom att vakten släppte dörren på Mikaelas fot så hon var tvungen att åka hem :(
Tur va så var det ju lite folk ute som jag kände. Sen kom min vän Jimmy ut också. Det var skojjsigt ...
Kan ju tala om att ridningen, kånkandes på skräp, utdragning av plastmatta och allt dansande resulterade i att jag har världshistoriens värsta träningsvärk.
Men kul har jag haft! :D
måndag 6 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar