Måste bara berätta! Gårdagen var heeelt sjuk! Egentligen började det sjuka i Söndags! Jag har ju varit på jävigt pissigt humör senaste tiden så jävlas det så märks jag ;)
I söndags handlade jag på våran lilla butik här i Karlbo. Ville inte köra så långt eftersom jag knappt såg något och sen hade jag inte min bil, skitsamma. handlade såna enkla saker som smör, bröd, gurka å sen tänkte jag bjuda ungarna på glass. För alla ungar var och badade hos N och A. Köpte ett paket piggelin! Åker hem och slänger åt Julle en glass medan jag packar upp varorna. Märker då att glassjäveln är smält och fryst på nytt! Blev skitförbannad! För varenda jävla gång jag handlar något på den där affären är det gammalt! Sist var det en flaska saft som gått ut för 3 månader sen. I vanliga fall hade jag aldrig orkat åka tillbaka men jag kastade in Julle i bilen och åkte tillbaka. Frågade killen i kassan om han skulle vilja käka dom där själv? Den som inte vet det är det farligt att äta glass som fryst på nytt. Speciellt mjukglass. - Killen svarar att de haft problem med frysarna? Öhhhh . Jag frågade om dom skitit i all mat som låg kvar där också? Ja det var ju bara där glassen låg? Gaaaah!!!!!! Han fick höra några väl valda ord att jag tröttnat handla där. Dom kan lika gärna lägga ner! Dagen efter skulle jag ju göra en sallad av den gurkan jag köpte... Öppnar skiten och inser att den är vitluddig! Hade jag orkat hade jag åkt och kört upp den i röven på butiksinnehavaren!
Samma eftermiddag åker vi till soptippen med skit som belamrat hela garaget. Vi åker fram som man ska och väntar tills någon annan är klar. När vi sitter där och väntar kommer det en gammal gubbe med keps. Snirklar sig emellan och kör mellan vår bil och en annan... Heeeelt sinnesjukt! Gubben går ut och packar ut sina saker med gott samvete! Gaaaaaaah!
Sen skulle det ju handlas! Åkte in på ÖoB. När vi väl kommer till kassan var det såklart mycket folk. Vi står där tålmodigt. Julius höll mig i handen så duktigt. När vi nästan var framme i vår kassa öppnas det en ny kassa. Jag tar Julius i handen och byter kö. När vi har en halvmeter kvar till rullbandet kommer det en gubbe med tre dunkar i nävarna! Han springer över oss så Julius ramlar! Han kastar upp sina grejer på bandet och ställer sig för att betala.
-Vad i helvete säger jag högt och tydligt.
Efter honom kommer en kärring och gör likadant med ett skratt hehehehe hehehehe hehehehe sådär ansträngt. Kärringen ser att jag är apförbannad och ändå tränger även hon sig före och fortsätter med sitt töntiga skratt
-ojdå. kommer det sen!
Även där kom det ut några fula ord! Jag blev så förbannad så jag kokade resten av dagen.
Det roliga med köer osv så är det 80% av gångerna pensionärer som beter sig på det där jävla sättet. Springer dom inte över en blir man överkörd av en rullator !
tisdag 22 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar