söndag 6 maj 2012

Bröstpuckar?


En snart 6 årings fundering

Jag håller på att byta om när Joel säger

- Mamma varför har tuttar sånna där puckar?????!
Jag fick bita mig i läppen för att inte börja asgarva. Ungen menar mina bröstvårtor. Måste tillägga att så jävla stora är dom inte! Som puckar! Hahahahahahaha

Ni kanske undrar vad jag svarade?
Öh för att bebisar ska få mjölk därifrån. Det var det ända jag kunde säga i försvar till mina bröstpuckar!

Inga kommentarer: