Idag är en sån där dag som bara kan dra åt helvete. Jag har inte kunnat få något vettigt gjort för att jag haft sån ilska inom mig. Jag har varit irriterad över allt!
Att jag egentligen skulle behöva göra en storstädning när jag hellre ville vara ute på gården och greja. Jag la ner sån energi och ilska över att jag var tvungen att städa så jag blev helt utmattad så jag somnade när Julle hade sin middagslur. Ångesten över att städningen inte var gjord när jag vaknade var ännu värre än innan jag somnade *suck*
Jag är trött på att städa, plocka och ta reda på disk. TRÖTT!!!!!!!
Det är som ett jävla ekorrhjul. Det bara snurrar runt runt och det måste ju göras.
Sen tvätten. Den är jag också ur less på.
Det bästa var ju att bara fly. Så jag tog ungarna och åkte hem till kusinerna.
Sen åkte vi på svärfars 70 års kalas. Jäättegod smörgåstårta var det och idag slutsyndat för min del!
Hoppas verkligen morgondagen blir bättre. Det är mycket som händer runt om och jag är en svamp som suger in allt, jag vill verkligen att alla mina nära och kära ska må bra. Det gör ont i mig när jag ser dom jag tycker om mår dåligt. Jag vill inte! Jag vill att allt ska vara bra. Helst igår. Hatar att man inte kan göra något... Så det känns lite bättre för en liten stund iallafall?!
söndag 20 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar