
Jisses vilken morgon! Vaknade av att Julius hoppar i sängen. Å skriker - Jaag vill oooppa . Jag vill neer. - jag vill oooppa!
Kliver upp å inser att elen är borta! Suck! Strömavbrott betyder ingen plattning av lugg å inget kaffe! Det är ju illa nog att jag inte får sminka mig än pga ögonoperationen. Den som känner mig vet att det är katastrof! Eftersom jag duschade igår kväll såg jag ut som ett troll i huvudet. Kul! Tog med mig platt tången till jobbet å hoppades att vi skulle få el under dagen. Hasse kom och skulle skjutsa oss i morse eftersom jag inte kan köra bil ännu. Hittade varken jacka el Joels inomhusskor! Dom låg tydligen i vår bil som står på jockes jobb i stan! In igen å rota fram en annan jacka å iväg. Efter vägen försökte vi tanka. Det var bäcksvart! Väl på jobbet var det också svart. Vi passade på att städa lite. Magnus kopplade en sladd från bilen utanför till kaffemaskinen så vi fick en termos kaffe:) där kände jag att det började ordna upp sig! Wrooooom sa det å elen var tillbaka . Kan dock inte göra så mycket mer än att svara i telefonen. Server å allt ligger nere. Det är nu man inser hur beroende man är av just el. Å äntligen fick jag platta min lugg ;)
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar