onsdag 9 maj 2012
Nu är det gjort
Nu är det gjort. Jag kanske är känslig men jag tyckte att det gjorde skitont efteråt. Dom sa att det kunde vara skavkänsla. Skavkänsla in my aas.... Aja nu är det gjort iallafall. Glad att jag gjorde det. Men det var nästan som när man tog hål i öronen. När man gjort den första ville man inte göra det andra. Men man hade ju inte direkt nån återvändo... Blev febrig efteråt och mådde pyton men nu mår jag bättre. kan vara utan solisarna kortare stunder och jag har dragit ner ljuset på datorn så jag har kunnat sitta en stund... Nu är det dags att vila en stund igen. Ska knyta skyltar i blindo ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar