idag är dagen med stort D . Jag ska efter 26 år bli av med mina glasögon. Heelt underbart. Men jag är så nervös så jag snart spyr?! Tycker allt som har med ögonen att göra är lite läskigt. Eftersom jag gjort en skeloperation tidigare, med stygn å doningar i ögonen. Nu är ju det här en mycket enklare grej. Det jag tycker känns läskigast är ögonställningen dom ska kränga på mitt huvud :O och sen att det kommer bli svart under några sekunder... Glad att man får lugnande ;) aja wish me luck

Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar