fredag 13 juli 2012

Jag till Jocke : nätet är trasigt!
Jocke : det är jag! Det var min näsa.
Jag:va? Nu skämtar du med mig?
Jocke : Skulle göra en volt. Å missade.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: