Mmm sitter och glor igenom gästlistan inför bröllopet. Jag vill bjuda ALLA som finns runt om oss. Men inser att det är omöjligt. Har räknat lite och alla våra närmsta + folk som ska hjälpa till är vi över 70 personer. Det drar iväg... Jag vet att hur man än gör så kommer det bli sura miner någonstans...
Har iallafall fått klänningen och den var uuunderbar! Den var ju beställd efter mina mått men nu är den för stor... Vågade ju inte lita på att jag skulle gå ner mer. Men som tur är så är det ju lätt fixat...
Jag längtar tills det blir vår dag. Jag längtar så jag nästan går sönder. Jag ska få bli hans fru. Jisses... Nyper mig i armen
måndag 26 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar