tisdag 13 mars 2012

Klara för sängen!




Jag och Judith är klara för sängen! Jag är så trött så jag mår illa. Sov dåligt inatt. Barnen löste av varandra. Joel hade ont i fötterna och lillskrutten skulle ha välling!
Jag tog en jätteskön dusch nu på kvällen, nattlinne på å flätan flätad!. Har rensat och donat hela dagen. Letar fortfarande efter min borttappade förlovningsring. Sörjer verkligen den. jag vill ha den nuuuu ...

Inga kommentarer: