Jag och Judith är klara för sängen! Jag är så trött så jag mår illa. Sov dåligt inatt. Barnen löste av varandra. Joel hade ont i fötterna och lillskrutten skulle ha välling!
Jag tog en jätteskön dusch nu på kvällen, nattlinne på å flätan flätad!. Har rensat och donat hela dagen. Letar fortfarande efter min borttappade förlovningsring. Sörjer verkligen den. jag vill ha den nuuuu ...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar