måndag 19 mars 2012

I morse gick vi till dagmamman. Det fick jag ångra när Joel cyklade omkull 3 gånger. Lika förvånad varje gång att blåsten slog undan hjulen från asfalten,? Det blåste så förbannat att jag hade brainfreeeeze innan jag ens kommit hälften. Fick springa å skoja med Joel för att han inte skulle ge upp för få hade jag fått burit både han och cykeln. Det var vinter i morse igen. Det kom lite snö och det var ett par minusgrader. Väl framme stannade vi kvar hos Anna ... Julius lekte och tyckte det var superspännande.



Nu har vi soffmys. Bäst att passa på ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: