söndag 4 mars 2012

Bra team!

Vi är ett riktigt jäkla bra team! Idag har vi hunnit med massor! I morse städade jag,  bäddade sängarna, slängde i tvätt å plockade undan. Hasse lagade köttfärsås och spagetti till oss till lunch. Mums! Älskar när någon annan lagar mat till oss ibland. Så skönt att slippa när man gör det två gånger om dagen.

Efter lunch gick vi ut i solen och Julius somnade skönt i vagnen. Joel cyklade och lekte ute.
Jag och Jocke sprang in och ut i garaget. Slängde saker. Städade undan. Väggen därinne börjar ta form... Äntligen ska jag få mitt egna krypin. Har knölat in alla mina målarprojekt. Som jag aldrig hinner med. Men snart så!  Elen är fixad och vi har eluttag och lampknappar ;)

När jag gick in med barnen målade jag småtags. Ungarna kutade runt och lekte jättefint. Medans jag började med middagen badade Jocke ungarna . Menyn bestod av ungersk soppa och ostfralla ala lchf muuuums. Nu sitter jag i soffan och myser. Har precis textat en present jag ska ha med mig till Smedjebacken i morgon. Vi ska träffa lilla Noah för första gången... Jag läängtar.



Inga kommentarer: