Efter lunch gick vi ut i solen och Julius somnade skönt i vagnen. Joel cyklade och lekte ute.
Jag och Jocke sprang in och ut i garaget. Slängde saker. Städade undan. Väggen därinne börjar ta form... Äntligen ska jag få mitt egna krypin. Har knölat in alla mina målarprojekt. Som jag aldrig hinner med. Men snart så! Elen är fixad och vi har eluttag och lampknappar ;)
När jag gick in med barnen målade jag småtags. Ungarna kutade runt och lekte jättefint. Medans jag började med middagen badade Jocke ungarna . Menyn bestod av ungersk soppa och ostfralla ala lchf muuuums. Nu sitter jag i soffan och myser. Har precis textat en present jag ska ha med mig till Smedjebacken i morgon. Vi ska träffa lilla Noah för första gången... Jag läängtar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar