tisdag 6 mars 2012

Adela vs Marlenes salong!


Svägerskan satte hårtrimmen i huvudet på svågern. Kom och räddade frippan lite ;)  hehe
Det var lite läskigt då jag aldrig klippt sån frisyr innan men det gick ju bra. Jag blev supernöjd :D

Inga kommentarer: