Idag vankades det träff hemma hos svägerskan. Hon hade gjort tokgo sallad till lunch... Frida kom dit och visade massa härliga grejer från Forever "Aloe vera". Har ju testat Sonya serien förut. Lånade den av Frida i några dagar. Blev lika kär då som nu. Hyn blir lika len som en babyrumpa. Alla röda märken och liknande försvann på mig på en gång. Min hy bara älskade den. Nu tänker jag slå till med lite vardagslyx. Min hy ska få bli lite bortskämd! ;)
söndag 11 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar