Idag hade Joel påskfirande i grottan. Riktigt snygg påskgubbe om man frågar mig.
Lillebror ville också ha fräknar och rouge. Jag sparade på mustaschen tills han blir mer torr bakom öronen ;) När han kom hem fick han ett extremt sug efter sin tjej Tilde. Så han fick ringa till svärmodern och be henne köra hit na. Tycker han är bra rolig alltså. Han bad sin moster förra veckan att rita Tilde på ballongen. Så han kunde se henne när hon inte är här? Rosa öronmuffarna är pricken över i et ;) ser ni likheten?
Vid mellisbordet frågade Tilde: Men Joel säger den något då? Alltså Tildeballongen. ? Nä sa Joel, hon säger inte så mycket.
torsdag 5 april 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar