Vattkoppor är ju inte alltid en dans på rosor! Jag tyckte Julius hade mycket vattkoppor och mycket besvär att sova osv. Men stackars stackars lilla Olivia. Hon har hela kroppen fylld av koppor och hon har 40 i feber. Nu har stora tjejerna kommit hit och M och J är påväg upp till Falun till barnmottagningen. Hoppas dom får bra hjälp så det lindrar hennes lilla kropp på nått sätt... Dom hade spenderat nästan hela natten i duschen för att få ner den envisa febern som vägrar släppa.. Min lilla skrota. Själv håller jag på att bli knäpp på hostan och nackspärren som inte släppt än. Har haft nackspärr nästan hela jäkla veckan ............. Nu får det vara nog med sjukdomar ett tag!
lördag 10 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar