Idag har vi haft en mysdag från start... Efter lunch tog jag med mig Joel ner till Verket och julmarknaden. Vi träffade tomten köpte lite godis å fikade. Sen på slutet kom Avesta lucia med tärnor och sjöng .. Man fick liiite mer julstämning nu iallafall... Sen åkte vi och handlade lite nödvändigheter som pepparkakshus å don. När vi kom hem så åt vi sen gick över till Oliwer som fyller år. Jävlar vilka goda bullar dom hade. Trodde jag skulle svimma. Har inte ätit så goda bullar på 15 år typ? det smakade barndom jisses! Nu sover båda skruttarna och jag sitter och fundrar ut massa julklappar... Det är svårt!
söndag 11 december 2011
Julmarknad
Idag har vi haft en mysdag från start... Efter lunch tog jag med mig Joel ner till Verket och julmarknaden. Vi träffade tomten köpte lite godis å fikade. Sen på slutet kom Avesta lucia med tärnor och sjöng .. Man fick liiite mer julstämning nu iallafall... Sen åkte vi och handlade lite nödvändigheter som pepparkakshus å don. När vi kom hem så åt vi sen gick över till Oliwer som fyller år. Jävlar vilka goda bullar dom hade. Trodde jag skulle svimma. Har inte ätit så goda bullar på 15 år typ? det smakade barndom jisses! Nu sover båda skruttarna och jag sitter och fundrar ut massa julklappar... Det är svårt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar