Här är Judith! Sveriges drygaste kattunge! Stressad som man är nu innan jul har jag målargrejerna utspridda över halva huset. Det ligger skyltar och don ööverallt! Kommer och går från vardagsrummet och ser mystiska tassavtryck i heeela allrummet. Jag skämtar inte dom var ööööverallt. Judith hade visst råkat kliva på en nymålad svart skylt! JA SVAAART???! Och sen klivit runt halva huset! Tur det är vattenbaserat! Suck... Tur man inte har något annat bättre för sig! Fast hon är världens drygaste kattunge som hänger i mina gardiner, rivit sönder min nya vita skinnstol, bär runt på mina underkläder, snor korvförpackningar, snor barnens leksaker biter mig i knäskålarna och i fötterna. Hon är världens mest tjejtjurigaste kattflicka men ändå är hon världens goaste sötnos !!!!
![]() | |
| Finn ett fel? buuuhuuuu |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar