tisdag 6 december 2011

Nackspärr

Har en sjuk nackspärr nog den värsta jag haft. När jag rör mig "fel" så snurrar allt värre än virvelvinden :/
Judith å vetekudden värmer bra :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: