Här kommer ett recept på världens godaste kola!
100 gr margarin
1 och en halv dl socker
1 och en halv dl mörk sirap
Ca 2 msk kakao
Ca 4 msk vaniljsocker
Smält smöret, ha i socker, sirapen ...( räkna tiden från det att du haft i sirapen! )sen kakao och vaniljsocker. Rör hela tiden. Häll sedan ut det på ett bakplåtspapper på en plåt.
Kokas inte en sekund över 5 min ;) Då kan man slå ihjäl någon med den ;)
Varning för träningsvärk i kinderna börjar man äta kan man inte sluta;)
måndag 19 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar