måndag 19 december 2011

Änglakola

Här kommer ett recept på världens godaste kola!


100 gr margarin
1 och en halv dl socker
1 och en halv dl mörk sirap
Ca 2 msk kakao
Ca 4 msk vaniljsocker

Smält smöret, ha i socker, sirapen ...( räkna tiden från det att du haft i sirapen! )sen kakao och vaniljsocker. Rör hela tiden. Häll sedan ut det på ett bakplåtspapper på en plåt.

Kokas inte en sekund över 5 min ;) Då kan man slå ihjäl någon med den ;)

Varning för träningsvärk i kinderna börjar man äta kan man inte sluta;)

Inga kommentarer: