onsdag 14 december 2011







Fick börja morgonen med att dammsuga hela köket. Judith hade fått tag på vällingpaketet! Igen! Suck fast förra gången attackerade hon burken. Morr. Har hostat hela jäkla natten också. Håller på att bli knäpp...
Så trött så jag mår illa ... Den här dagen kommer bli lång. En liten tröst är ju att man fick en go kopp kaffe av min nya vän "moccamaster"



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: