Sitter i godan ro och textar en skylt eller nja Julle drar mig i byxorna :P Men iallafall så ovanför huvudet på mig tänds JOckes dator och musen börjar röra sig :S SHIT!!!En hacker eller nått haha Ringde min kära sambo på jobbet som erkänner att det var han ... Knäppskalle :P
torsdag 12 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar