torsdag 12 januari 2012

Sitter i godan ro och textar en skylt eller nja Julle drar mig i byxorna :P Men iallafall så ovanför huvudet på mig tänds JOckes dator och musen börjar röra sig :S SHIT!!!En hacker eller nått haha  Ringde min kära sambo på jobbet som erkänner att det var han ... Knäppskalle :P

Inga kommentarer: