
Efter

Har konstigt nog hunnit pyssla lite idag. Julius har för tredje dagen i rad varit missnöjd till tusen. Men på nått vis slank det in lite målarfärg å lite pyssel mellan allt bärande på julle :) Har gjort klart jockes whiskylåda ;)

Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar