Nu är vi hemma från veterinären i Hedemora. Judith kissade blod igår stackarn :( Puh vilken pärs. Kan ju inte påstå att hon uppträdde exemplariskt. Tjejtjurig till tusen, rev både mig och veterinären. Hon skulle då inte ha några sprutor. 2 av 3 blev tagna iallafall... Julius låg på golvet och vrålade under hela undersökningen ... Det var väldigt spännande måste jag säga! Nu blir det pencillin och en annan medicin i 10 dagar och annan mat till henne.
fredag 20 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar