söndag 15 januari 2012

Finns ingen som förstår?


Finns ingen som inte själv lider av emetofobi som kan förstå den ångesten det innebär att spy!
Jag har nu råkat ut för jävulssjukan :( Har ioch för sig "bara" spytt en gång. Men absolut en gång för mycket. Hörde inget i öronen efteråt. Allt snurrade och jag kunde inte andas det värker i hela kroppen , jag fryser.  Tack du idiot som antagligen inte kunde hålla dig hemma dom där 48 timmarna! IDIOT!

2 kommentarer:

Vronkan sa...

JAG förstår! det är hemskt. Under perioder i livet har jag inte klarat gå utanför dörren.... Nu har jag dock hittat ett sätt att leva med ångesten. Har inte kräkts på många år, så kan inte säga hur jag skulle reagera på en sån sak, men.... Jag har iaf inte ångest och panik varje dag! :)
Hoppas du kryar på dig snart!

Mickis sa...

USCH Gumman :(
Jag om någon vet ju hur det där är, jag är ju så jävla psykisktsjuk när det gäller magsjukor så de finns inte.
Vart har ni varit ? Hoppas du mår bättre nu, Kram