Vår meny i år blev Helstekt baconlindad ytterfilé med chilipaprikafärskost inuti.
Till det hade vi Jockes potatisgratäng en god sallad och bearnaise och pepparsås :)
Mikaela gjorde snabb cheesecake till efterrätt. Den är gudomlig. Vi drack skumpa, skrattade, spelade wordfeud in real life och gjorde ett försök till att spela "Helt hysteriskt" fast vi inte hann med det så blev det rätt hysteriskt ändå. *skratt* Skrattade så tårarna sprutade emellanåt...
Joel orkade inte till tolvslagen så han knoppade in vid niosnåret. Julius och Olivia vaknade en halvtimme innan så dom fick vara med och fira in det nya året :)
Jag bjussar på en ganska trött och osminkad och sliten mamma. Men ungarna var söta iallafall...
Min vackra vän dricker morgonkaffe
Mmm ananas










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar