Julius krånglar för andra kvällen i rad. Jag brukar sitta med honom i soffan tills han somnar men nu hade han inte ro att ligga still. Jag la in honom i sängen. Först blev det lite protester men sen väldigt tyst. . . Trodde han hade somnat men min företagsamma kille hade andra planer....
- Posted using BlogPress from my iPhone
tisdag 24 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar