torsdag 10 november 2011

Vilken jäkla natt! Lillkatten har varit så jävla dryg bitit både mig och julius och sen har Julius använt mig som napp! Gaaah ammat, kasta katt, kastat katt, ammat, blivit biten i knäskålen, kastat katt, nypt i tårna, kastat katt! När klockan blev 5 klev Jocke upp till jobbet. Joel vaknar å grinar när han åker för han skulle minsann ha en puss! Gaaah när han grinar väcker han julle som jag precis lyckades få somna om! God jävla morgon då!

Inga kommentarer: