![]() |
| Bilderna är från förra året när vi hälsade på farmor |
Min älskade unge var till graven igår kväll med Hasse och Oliwer. Han hade haft mycket funderingar i bilen angående död, spöken och himlen. När dom kom fram till graven hade han pussat skylten där farmors namn står och sagt jag saknar dig farmor :´( Älskade unge. Han fick Oliwer till tårar med sina ord. Lilla gubben :( Jag hade nog inte heller kunnat hålla mig om jag varit med. Jag ska åka ut på måndag kväll och tända igen.
Fasen va vi saknar dig Farmor! Jag hade gjort vad som helst för att du skulle få chansen att lära känna Julius också. Det är orättvist! Riktigt jäkla orättvist! Kommer ihåg när jag väntade ärtan. När hon skickade sms till mig. Grattis till vårt 10:ende barnbarn...Hon var så stolt.
Det blev ju tyvärr inget barn den gången. Det året... 2009 ... Det var ett jävla skitår egentligen.
Vi förlorade ett barn i Augusti i tredje månaden-. I oktober förlorade vi även *Svärmor/Farmor och mamma*...
På nyår 2009 sa jag tyst för mig själv att jag vägrade ha ett till skitår. 2010 Det skulle bli vårt år! Det blev det. I Januari blev Julius till. I september såg han dagens ljus. Kändes så himla tomt när alla kom upp på BB och inte farmor. Vet att om hon hade kommit så skulle hon ha ryckt av honom strumpan å kollat in tårna... :) Aspgrenare har speciella tår. Men Julius har inte dom, konstigt nog. MEN på nått sätt så var han läskigt lik henne i början. Ansiktform och allt...





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar