fredag 11 november 2011

Åh vilken knölig dag det blev. Jocke jobbade eftermiddag så jag bestämde att jag skulle ta med mig ungarna å handla senare på dagen. Tjii fick jag. Joel fick lagomt till middagen 39.5 i feber. Stackars unge... Så jag fick ringa min vän Hasse så jag skulle kunna handla. Det var sådär toktomt på allt. Hade 1 dl mjölk hemma typ. Hasse kom, jag gav Julius gröt och dom fick hoppa i säng. Slutade med att jag gick inne på Ica med världens berg av varor klockan 21 en fredag kväll?????....... Jisses jag kände mig skitdum. Folk tittade på mig... Aja det var skönt ialllafall. Jag slapp ju bli översprungen av nån pensionär som skulle fram till brödhyllan där just jag står för att roffa åt sig just den limpan jag håller i?
Men jag lär erkänna att jag hade ju hellre legat i soffan framför tv,n md en kopp te och en bit mörk choklad...
Nu ligger jag i sängen. Joel ska snart få alvedon igen och sen ska jag försöka sova. Det är svårt tycker jag när trollen har feber. Jag tycker det är lite läskigt. Jag har en rejäl respekt för feber. Det kan bli farligt om man får för högt? tror rädslan ligger i att jag inte ska vakna och "veta" att febern stiger.


Inga kommentarer: