Hittade en oslipad diamant på second hand här om dagen ;) Jag ville ha en snyggare räkningslåda...
Jag sa till Jocke : Jag ska fasen ha ett dollartecken på den!
Jocke: Vadå? Ska det vara vingar på den också eftersom pengarna flyger iväg?
Haha vi är ganska smarta när vi slår våra halvor ihop...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar