tisdag 8 november 2011

Om en timme ska jag iväg till tandläkaren å borra ett plutte plutte litet hål i en vidomstand. Andra hålet i hela mitt liv :S jag haatar att gå dit. Både livrädd å sen är det fan som ett rån! Sviiindyrt...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: