I eftermiddag är det dags för ljusparty igen :) Ska hem till min kära vän Maria :) Ska bli så skoj .....
Syster ska passa trollen. Eftersom Jocke jobbar eftermiddag.
Joel har fortfarande feber stackarn. Hoppas verkligen att det går över snabbt.
Vi sitter och myser framför tv,n nu. Så mysigt. Julius sover...
Ska snart ta mig i kragen och gå in i duschen.
lördag 12 november 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar