måndag 8 augusti 2011

Vart fan är ringjäveln!

Jag blir galen snart. Jag kan inte tänka på nått annat. Min riiiing :( buuuhuuu jag har verkligen letat överallt nu. Men dom brukar ju säga det att det som inte är stulet kommer fram... Så den dyker väl upp. Men jag har fasen rensat nästan alla skåp och lådor. Gått igenom barnens rum och städat grundligt. Ja man får se det lite positivt iallafall. Skåpen blir ju städade. Jag är grymt slarvig, har väldigt stökigt i skåp och lådor. Jag vill ju inte se skiten så då är det bra med lådor. Men jag har ju lite för många sånna alltiallolådor .... Hehe...

Har haft en riktigt mysig dag. Har grejat lite här hemma. Pysslat med lite texter till lite hjärtan å bara varit. Så skönt! Mikaela, Jonas och barnen kom på eftermiddagen. Vi grillade... Riktigt mumsigt. Sen planerade vi våran efterlängtade tripp till Kolmården :) Vi ska  sova i stuga med alla barnen. Jag längtar som tusan nu... 

1 kommentar:

Linda sa...

Den kommer att komma fram, hjärtat. <3 Ge inte upp hoppet.

Och när det gäller lådor är jag likadan! :P Har väldigt rent och snyggt överallt annars, men öppnar man en låda någonstans så är det fullt kaos däri, hehe!

Hoppas ni får det toppen på er tripp! Vill se massor av foton sen!

Kramar, Linda Isak Jonathan