Min bättre hälft och hans pappa har varit grymt duktiga. Jag älskar Jockes energi som han har nu. Han vill greja å härjar runt som en galning. Sen rätt som det är så far han upp i studsmattan med Joel och hoppar järnet... Ibland hoppar han själv å... Hehe
Vi uppgraderade oss och köpte en större studsmatta. Det är superbra träning för Joel för han använder hela fötterna. Han har ett år till på sig att försöka gå på hela fötterna innan dom gipsar fötterna på honom så han tvingas använda hela foten :( Så vi kämpar på... Tjat tjat tjat...
Gör en rejäl bildkaskad! Å bjuder även på den roligaste film på länge. Jag skrattade gott kan jag lova. Så går det när man beter sig som man vore 20 år yngre hahahahaha
Vårat lilla plommonträd har levererat även i år fast det är så pyttelitet :D
Julius första speedwaymatch! Sover skönt till motorljud ;)
Altanbygge
Mina älsklingar äter glass på Åland
Min lilla "gubbe snackar!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar