söndag 14 augusti 2011

Ge mig styrka!

Jag är så jävla trött. Tycker synd om min bättre hälft som typ måste sparka ur mig ur sängen för att få en sovmorgon...  Har så svårt för att kliva upp. Inatt har busungen knölat, knölat å knölat. Tuttat, tuttat och tuttat. Undrar hur man ska göra för att han inte ska behöva ha bröstet på natten. Han skulle ju få psykbryt om jag inte gav honom. Då kan man glömma att sova nått mer sen... Ja det är svårt. Joel var aldrig såhär. Han sov hela nätterna utan att äta. Tänk att dom kan vara så lika men ändå olika?
Storebror
Lillebror

Igår tog vi reda på kaoset som infann sig i samma sekund vi kom hem från Kolmården. Vi hade en supermysig tvådagarstripp med Mikaela, jonas å ungarna. Vi bodde i en stuga som låg precis vid sjön.
Gick två dagar på Kolmården. Det var riktigt kul. Jag betalar hellre en 5 hundring för två dagar på kolmården än åker flera vändor till tex furuvik och parken zoo. Det var riktigt kul och det fanns verkligen alla djur man kan tänka sig. Bilder kommer sen, har inte riktigt hunnit gå igenom alla bilder. För det blev ju en del. 

Idag kommer syrran, mamma och Thord och hälsar på. Vi ska försöka få gräset klippt och lite pyssel undanstökat.  Den största och den minsta i familjen sover. Tror jag tar med mig Joel ut i trädgården och plockar!

Inga kommentarer: