| Storebror |
![]() |
| Lillebror |
Igår tog vi reda på kaoset som infann sig i samma sekund vi kom hem från Kolmården. Vi hade en supermysig tvådagarstripp med Mikaela, jonas å ungarna. Vi bodde i en stuga som låg precis vid sjön.
Gick två dagar på Kolmården. Det var riktigt kul. Jag betalar hellre en 5 hundring för två dagar på kolmården än åker flera vändor till tex furuvik och parken zoo. Det var riktigt kul och det fanns verkligen alla djur man kan tänka sig. Bilder kommer sen, har inte riktigt hunnit gå igenom alla bilder. För det blev ju en del.
Idag kommer syrran, mamma och Thord och hälsar på. Vi ska försöka få gräset klippt och lite pyssel undanstökat. Den största och den minsta i familjen sover. Tror jag tar med mig Joel ut i trädgården och plockar!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar