fredag 19 augusti 2011

Tutt tutt tutt

Mmm! Får se hur natten blir. Natten innan var det ett jäkla tuttande på det där lilla trollet. Kl 00, 02,04 och sen slog han upp sina blå 05,45 å jag hör ifrån andra sidan sängen. - Tuttar du på honom lite så går jag upp sen! Jag kom på mig själv att jag morrade. Höll på att säga åt Jocke. Tutta på honom själv för fan ... haha . Blir ju lite svårt för honom att göra det då kanske. Men jag var lite smått frustrerad. Tyckte liksom det var nog efter att han legat och "snuttat" hela natten. Jocke klev upp med honom. Så jag fick sova lite. Sen när jag klev upp gick han och la sig. Sova i skift är vi vana med i den här familjen. Hehe.

Nu jäklar kör vi hårt med välling varje kväll. Får se om han får upp ögonen för flaskan. Det skulle ju vara lite skönare för mig...
Nu ska vi sova! Klockan är före 23 en fredag kväll å vi ligger i sängen! Det är jäkligt skönt måste jag erkänna!

Natti natti


Inga kommentarer: