tisdag 16 augusti 2011


Joel gjorde en kojja tidigare idag. Han frågade sen om han fick sova i den. Klart han fick tänkte jag. Men jag trodde aldrig han skulle lyckas somna därinne.
Han hämtade sina kritor å målarböcker å hasse läste nattsaga å vips så sov ungen. Vilken gofis han är!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: