Idag är en dag i sorgens tecken! Idag skulle lilla I bli 2 år!
Om det finns nån jäkla Gud nånstans, varför bestämmer då han att ett litet friskt barn ska dö?Det är orättvist! Å jävligt onödigt. Det är liksom inte meningen att man ska överleva sina barn? Det är det värsta tänkbara man kan vara med om i livet. Jag tänker på goa familjen. L, K och M å M... Har tänkt på dom hela dagen idag. Jag kan aldrig veta hur det känns! Men jag känner så med dom. Så ledsen så ledsen :(
Känner att jag bara vill ge dom en stor kram....
Grattis älskade ängel på 2 årsdagen. Hoppas du ser och skrattar med dina tokiga syskon å är med på alla upptåg dom hittar på :)
fredag 19 augusti 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar